Klantenservice

Neem contact op

Neem contact met ons op via het contactformulier. Laat u anders terugbellen door een terugbelverzoek aan te maken.

  Schrijf ons!

Bestelling

Een bestelling bij ons plaatsen, dat is zo geregeld. Je kunt online bestellen en online betalen.

Hoe bestel ik iets bij NE-Winkel? Bestellen doe je in 2 simpele stappen:

  1. Kies je product(en)
    • Zoek eerst naar het product dat je wilt kopen.
    • Leg het dan via de grote groene knop in je digitale winkelmandje.
    • Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.
  2. Controleren en betalen
    • Kies één van onze betaalwijzen.
    • Je krijgt nu een overzicht.
    • Klopt alles wat er staat?
    • Betalen. Tja, moet ook gebeuren.
  3. Klaar!
    • Bedankt. Je bestelling is geplaatst, je hoeft alleen maar te wachten.

Wijzigen of annuleren? Geen probleem. Je moet wel snel zijn, want dat zijn wij ook. Neem dan contact op via de klantenservice.

Als de bestelknop op de productpagina niet aanwezig is en er wordt aangegeven dat het product is uitverkocht dan hebben we het product niet op voorraad. Neem dan contact op via de klantenservice.

Betaling

Je kunt bij ons betalen op verschillende manieren. We maken gebruik van veilig en vertrouwde betaalmethodes.

Je kunt bij ons betalen op verschillende manieren. We maken gebruik van veilig en vertrouwde betaalmethodes.

Betaalwijze Betaalkosten
IDEAL Gratis
Paypal Gratis
Bank transfer Gratis
Bancontact Gratis
Creditcard Gratis

We lossen het op. Neem dan contact op via de klantenservice.

Alles over jouw facturen vind je in je account.

We betalen je natuurlijk netjes terug. Neem contact op via de klantenservice.

Verzending & bezorging

We houden je maar al te graag op de hoogte. Zo ook over jouw bestelling.

De bestelling… Je ontvangt…
… is correct ontvangen. … een ontvangstbewijs per e-mail.
… is afgerond. … de orderbevestiging per e-mail.
… heeft ons magazijn verlaten. … de verzendbevestiging per e-mail.

Je pakket wordt standaard verzekerd verstuurd. Op deze manier zorgen we ervoor dat je pakket altijd veilig arriveert.

Nadat je pakket ons magazijn verlaten heeft, volg je het via de track & trace link op de website van de bezorgdienst van jouw bestelling. Je vindt deze link in de verzendbevestiging.

Retouren & service

Niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.

Je product voldoet niet aan je verwachtingen en je wilt het terugsturen of ruilen voor een ander product. Neem dan contact op via de klantenservice.

Je wilt een product retourneren. Hoe doe je dit en wat mag je vervolgens van ons verwachten? Neem contact op via de klantenservice.

We houden je graag op de hoogte. Niet alleen bij een bestelling, maar zeker ook bij een retour. Neem contact op via de klantenservice.

Is je product defect, beschadigd of incompleet geleverd? Dan gaan we dat oplossen. Neem contact op via de klantenservice.

Missen onderdelen of accessoires bij je levering? Dan gaan we dit uiteraard voor je oplossen. Neem contact op via de klantenservice.